Waarom heb ik een account nodig?

Om van de voordelen van onze webshop gebruik te kunnen maken heeft u een een account nodig. Na het maken van een account heeft u toegang tot ons assortiment en kunt u zeer eenvoudig online een bestelling plaatsen.

Hoe maak ik een account aan?

Als u al klant van ons bent klikt u op ‘Account aanvragen’ en vult u uw bedrijfsgegevens in. Zodra wij uw gegevens in ontvangst hebben genomen ontvangt u een mail met uw inloggegevens. Vergeet niet uw wachtwoord te wijzigen nadat u de eerste keer heeft ingelogd. Bent u nog geen klant van ons? Dan moet u eerst het formulier ‘Klant worden’ invullen alvorens u gebruik kunt maken van onze webshop.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Controleer altijd eerst of u uw e-mailadres of wachtwoord juist heeft ingevoerd. Kunt u nog steeds niet inloggen? Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ en vul uw e-mailadres in. U ontvangt zo snel mogelijk een mail met uw nieuwe wachtwoord.

Kan ik, nadat de bestelling is verstuurd, nog nabestellen?

Indien u een artikel niet of verkeerd heeft besteld kunt u een dag voor de levering nabestellen (uiterlijk 16:00 uur). Wij verzoeken u om telefonisch contact met ons op te nemen.

Kan ik een notitie voegen bij mijn bestelling?

U kunt een notitie voegen bij uw bestelling. Voordat u uw producten definitief besteld heeft, kunt u een bestelnotitie plaatsen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij bezorgen uw bestellingen met onze eigen logistieke middelen. Wij hanteren vaste bezorg momenten. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact met ons opnemen of klik hier voor de bezorgmomenten.

Heeft u andere vragen?

Als uw vraag hier niet tussen staat, kunt u altijd contact met ons opnemen via info@serhat.nl of telefonisch op nummer +31 (0)26 364 67 47.