Waarom heb ik een account nodig?
Om van de voordelen van onze webshop gebruik te kunnen maken heeft u een een account nodig. Na het maken van een account heeft u toegang tot ons assortiment en kunt u zeer eenvoudig online een bestelling plaatsen.
Hoe maak ik een account aan?
Als u al klant van ons bent klikt u op ‘Account aanvragen’ en vult u uw bedrijfsgegevens in. Zodra wij uw gegevens in ontvangst hebben genomen ontvangt u een mail met uw inloggegevens. Vergeet niet uw wachtwoord te wijzigen nadat u de eerste keer heeft ingelogd. Bent u nog geen klant van ons? Dan moet u eerst het formulier ‘Klant worden’ invullen alvorens u gebruik kunt maken van onze webshop.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Controleer altijd eerst of u uw e-mailadres of wachtwoord juist heeft ingevoerd. Kunt u nog steeds niet inloggen? Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ en vul uw e-mailadres in. U ontvangt zo snel mogelijk een mail met uw nieuwe wachtwoord.
Kan ik, nadat de bestelling is verstuurd, nog nabestellen?
Indien u een artikel niet of verkeerd heeft besteld kunt u een dag voor de levering nabestellen (uiterlijk 16:00 uur). Wij verzoeken u om telefonisch contact met ons op te nemen.
Kan ik een notitie voegen bij mijn bestelling?
U kunt een notitie voegen bij uw bestelling. Voordat u uw producten definitief besteld heeft, kunt u een bestelnotitie plaatsen.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij bezorgen uw bestellingen met onze eigen logistieke middelen. Wij hanteren vaste bezorg momenten. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact met ons opnemen of klik hier voor de bezorgmomenten.
Heeft u andere vragen?
Als uw vraag hier niet tussen staat, kunt u altijd contact met ons opnemen via info@serhat.nl of telefonisch op nummer +31 (0)26 364 67 47.